lördag 29 november 2014

Frågetecken

Jag sitter just nu här hemma och förvånas en del över hur vi människor faktiskt kan bete oss.
Varje gång man blir sådär lagom irriterad så måste man försöka tänka på att livet är så jäkla kort, och att det är just ett liv, vi lever bara en gång så VARFÖR då springa runt och bete sig som man gör.

Vet inte riktigt om det finns någon anledning att sitta och skriva eller fundera kring detta för jag tror inte att människan kommer att ändra sig oavsett. Det är mycket tråkigt tycker jag,

Jag personligen har börjat resonera annorlunda nu när jag har fått en ny start här i livet. Jag funderar kring ämnet positivt samt negativt och försöker att lära mig att sortera.
Kanske är det så att vi alla kommer dit i livet då vi sorterar in saker i olika fack. Jag tror det är nyttigt och dessutom nödvändigt.

Nu önskar jag er alla en trevlig helg

Och en underbar advent

J


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar