lördag 6 februari 2016

FUCK YOU


Hej bloggen.
Nu är jag då rakt helt slut i rutan. Vilken dag, vilken helg.
Tidigare idag så gick jag runt och funderade just på bloggen. Den kommer säkert vara jätte nyttig för mig nu, men jag vill liksom utveckla den på något vis, så jag får väl se hur jag ska kunna lösa det på bästa möjliga vis.

Imorgon är det Söndag, sen är det Måndag och då ska jag iväg på lite äventyr....det kanske inte är så dumt att börja göra roliga saker för sig själv, det är liksom inte så att man kan sitta och vänta på att roligheter kommer att komma och knacka på dörren :-)

Nu ska jag slutföra mitt lilla uppdrag innan jag hoppar i säng :-)
Sen måste jag hitta en dator som inte särar sig hela tiden......

BTW.....FUCK YOU!!

Och så får man INTE säga....om man inte är riktigt riktigt arg :-)

Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar