tisdag 20 oktober 2015

100%


Nu har man börjat jobba heltid, och det märks :-) Man har inte riktigt fått rutiner ännu så  man känner sig lite som en död fisk :-)

Jag satt tidigare ikväll i soffan och tänkte tillbaka på en kväll som var väldigt viktig för mig, och jag fylldes av en enorm längtan av att få återuppleva den igen, då jag var så lycklig.
Jag vet om att man inte kan vrida tillbaka tiden, men hade jag fått en önskan så hade det varit att få tillbaka den kvällen som just i den stunden förutom när jag fick mina barn, faktiskt varit det bästa som hänt mig.
Den här enorma glädjen, känslan man fick, hur speciell man kände sig. Det går inte att beskriva.

Nu ska jag strax hoppa i säng.
Blir en massa på jobb imorgon, så jag måste få lite sömn,

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar