lördag 6 december 2014

Jag är fortfarande den där "ingen"



Jag har inte fått många timmar inatt. dels för att jag har haft två goa barn samt en hund i sängen, och dels för att jag har grubblat som aldrig förr.
Nu sitter jag med den största muggen kaffe och försöker vakna till liv, dock utan bra resultat.
Pojkarna däremot är jätte utvilade och har mer energi än någonsin :-)

Jag är faktiskt jävligt arg på mig själv, ja det är dagens sanning. Det är faktiskt mitt eget fel att jag väljer att svälja både det ena och det andra och jag är så enormt trött på att alltid ska jag i slutet stå och ursäkta mig för hur jag känner.
Jag har rätt att känna samt tycka precis som alla andra har, visst, det är inte alltid det man känner är rätt, men man har ändå rätt till sina känslor.

Just nu så känner jag mig som ingen.
Vem är jag egentligen.
Spelar jag någon roll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar